"חוסלו בכירים": דובר צה"ל מסכם יום נוסף של לחימה

קובי פינקלר No Comments on "חוסלו בכירים": דובר צה"ל מסכם יום נוסף של לחימה

דובר צה"ל סיכם יום נוסף של לחימה: "אנחנו ממשיכים לחסל ולרדוף אחרי כל מי שלקח חלק בדרג הרצחני הזה. גם היום אנחנו עושים פשיטות קרקעיות בשטח הרצועה כחלק מהכנת השטח לשלבי המלחמה הבאים"

צילום: Avshalom Sassoni/Flash90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מלחמת חרבות ברזל: דובר צה"ל, תא"ל דניאל הגרי מסר הערב (חמישי) הצהרה לתקשורת: "אנחנו בשבוע השלישי למלחמה. אנחנו ממשיכים בתקיפות המסיביות מהים מהאוויר במיקוד המאמץ בחיסול מחבלים ובכירים בחמאס", עדכן.

"צה"ל ושירות הביטחון הכללי חיסלו היום כמה בכירים של החמאס, ביניהם סגן ראש מחלקת המודיעין של החמאס, דמות שהייתה מעורבת באופן אישי בפשיטה הרצחנית שתכנן יחד עם סינוואר את הטבח.

"יחד איתו נהרגו מפקד גדוד מערב חאן יונס וצמרת הפיקוד של גדוד דרג' תפאח שנחשב לאחד הגדודים המשמעותיים של חמאס אשר לקח חלק רחב בטבח הרצחני.

"אנחנו ממשיכים לחסל ולרדוף אחרי כל מי שלקח חלק בדרג הרצחני הזה. גם היום אנחנו עושים פשיטות קרקעיות בשטח הרצועה כחלק מהכנת השטח לשלבי המלחמה הבאים".

video
play-sharp-fill

ביחס לעורף: "פיקוד העורף – ההנחיות ממשיכות להתעדכן באופן שוטף ויומיומי. הזכרתי את האירוע בראשון לציון אתמול – מרחבים מוגנים מצילים חיים. יש שגרה לצד המלחמה, מצד שני – לא לגלות שאננות. עוד יהיו שיגורים בדרום ובמרכז. מערכת ההתראות עובדת ותקינה".

בחללים וחטופים: "עדכנתי הבוקר שהודענו ל-224 חטופים. המספר מתעדכן ומשתנה – יש לא מעט אזרחים זרים שלוקח לנו זמן להתאים את המידע, לכן עלה המספר בשניים. אולי ירד בהמשך. חלק מהפשיטות שתיארתי מסייעות בבניית התמונה. אנחנו מעדכנים את המשפחות והציבור.

"אנחנו ממשיכים להשקיע את מרב המאמצים על מנת להשיב את כלל החטופים הביתה. הצבנו למלחמה יעדים ברורים. כדי לממשם נדרש זמן, חוסן ואורך רוח".



0 תגובות